Te-ai hotarat sa iti aduci restaurantul in mediul online?
Vrei sa iti faci un site si sa incepi sa atragi clienti noi cu ajutorul lui, dar nu stii de ce anume are nevoie pentru a te ajuta sa convertesti?
Nu-i nimic!
In urmatoarele randuri iti vom prezenta 9 lucruri de care are nevoie site-ului oricarui restaunt.
1: Informatii de baza
Informatiile de baza precum: locatia, numarul de telefon, programul si chiar o adresa de email iti vor ajuta clientii sa te gaseasca mai repede sau sa ia legatura cu tine pentru rezevari sau intrebari specifice.
Aceste informatii trebuiesc afisate cat mai la vedere pe site, nu ascunse undeva in spatele unei pagini greu accesibile sau in subsolul site-ului, deoarece acestea sunt cruciale pentru vizitatori.
Daca restaurantul tau are mai multe locatii, afiseaza-le pe prima pagina intr-o sectiune speciala, eventual poti adauga si o harta cu indicatori de locatie.
Tip: Creaza un cont de Google My Business si afiseaza aceste informatii si acolo.
2: Un design de calitate
Pe langa informatiile utile pe care le afisezi pe site, acesta trebuia sa arate bine, sa aiba un design modern, aliniat brandului si valorilor tale. Un site premium trebuie trebuie sa fie aerisit, curat, sa aiba o combinatie de fonturi si culori care sa faciliteze o navigare usoara si care sa ghideze vizitatorul spre actiunea pe care tu doresti sa o faca, in cazul de fata sa faca o rezervare sau sa comande online.

3: Un meniu actualizat
Pe langa informatiile de baza, un alt lucru pe care orice vizitator il va cauta pe site-ul tau este meniul. Acesta trebuie sa fie cat mai vizibil si sa includa produsele actualizate la zi, ingredientele fiecarui produs si nu in ultimul rand, pretul.
Recomandarea noastra este sa afisezi pe pagina principala a site-ului un meniu cu cateva dintre preparatele pe care le recomanzi cu drag, pentru care esti recunoscut sau chiar cele mai bine vandute preparate.
Tip: Evita afisarea meniului pe site in format .PDF sau imagine. Acestea nu doar ca nu te ajuta din punct de vedere SEO, dar sunt si greu de vizionat pe dispozitivele mobile.

4: Posibilitatea de a comanda online
Tendinta de a comanda mancare online a crescut vertiginos in ultimii ani si nu da vreun semn ca s-ar opri, foarte multi oameni preferand sa comande online in detrimentul comenzilor la telefon, de aceea este important, daca oferi livari la domiciliu, sa le permiti clientilor tai sa comande online.
5: Recenzii
Afisarea recenziilor pe site-ului tau este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poti face. Aproximativ 60% dintre potentialii tai clienti se uita la recenziile resturantului tau inainte de a-l lua in considerare.

6: Formular de rezervare online
Prin adaugarea unui formular de rezervare pe site-ul tau, elimini frictiunea pe care vizitatorul o are atunci cand trebuie sa paraseasca site-ul pentru a da un telefon, in special cand acest lucru este facut din fata calculatorului.

7: CTA vizibil pe dispozitivele mobile
Daca nu doresti adaugarea unui formular de rezervare online, poti adauga pe dispozitivele mobile in partea de jos a site-ului un buton cu numarul de telefon, care sa fie vizibil tot timpul cat vizitatorul navigheaza pe site.
Acest buton poate fi folosit in combinatie cu formularul de rezervare pentru a oferi mai multa flexibilitate vizitatorilor.
8: Galerie foto
O fotografie face cat o mie de cuvinte, cu totii stim asta, si cu totii stim cat de important este un stimul vizual pentru deciziile pe care le luam, in special cand vine vorba de mancare sau de locuri in care sa mergem.
Arata-le oaspetilor tai restaurantul tau in toata splendoare lui printr-o galerie foto curata, cu imagini cat mai frumoase si mai atragatoare, in acest fel lei vei crea o stare de familiaritate si confort, facandu-le decizia de a-ti vizita localul mult mai usoara.
9: Povestea restaurantului
Spune povestea restaurantului, conceptul si cum a devenit realitate. Prezinta-ti in detaliu specificiul, ingreditenele pe care le folosesti si de unde le obtii.
Adaugand o pagina “Despre noi” le permiti oamenilor te cunoasca mai bine, astfel creandu-le o curiozitate mai mare despre ceea ce oferi.