Studiu de caz: PRO IMOB Manolache & Partners • Layouth Agency & Partners

Studiu de caz: PRO IMOB Manolache & Partners

La inceputul anului 2022 am luat unul dintre clientii cu care urma sa avem o colaborare de succes si alaturi de care am evoluat in acest an, este vorba despre agentia imobiliara PRO IMOB Manolache & Partners, agentia cu cea mai rapida crestere pe piata de imobiliare din Buzau.

Infiintata in 2019, aceasta a evoluat intr-un mod constant, oferind clientilor sai servicii noi si de calitate, reusind astfel sa dezvolte cel mai mare portofoliu de proprietati din Buzau, cu peste 500+ de proprietati si aproximativ 200-250 de clienti pe an.

Problema: O platforma cu multe defecte, nesigura si care nu indeplinea nevoile unei companii in crestere.

Inca de la prima intalnire cu Gelu Manolache si dupa ce am vazut site-ul de atunci al acestora, am inteles ca nu va fi o sarcina usoara si ca va fi o provocarea sa facem nu doar un site, ci o platforma care sa satisfaca toate nevoile pe care acestia le aveau, insa acest lucru nu a facut decat sa ne motiveze. 

Am discutat amanuntit cu clientul despre ce anume si-ar dori de la viitorul site si care sunt problemele cu care se confrunta acum, urmand sa venim cu solutii spre a le rezolva.

Screenshot 2022 11 09 at 13.42.50
Before
Screenshot 2022 11 09 at 14.56.46
After

Principala problema pe care o avea platforma lor in acel moment o reprezenta interfata si experienta de utilizare (UI & UX), fiind o platforma greu de navigat, cu probleme de responsivitate si per total neadaptata pietei din Romania, avand sectiuni care nu erau necesare si care incurcau potentialii clienti..

A doua problema pe care o avea platforma era panoul de administrare care era greu de navigat si care necesita mai multe actiuni decat ar fi fost necesar pentru a adauga o proprietate, un agent sau chiar o postare pe blog.
panou de administrare vechi
Before
panou de administare nou
After

A treia problema o reprezenta lipsa unui loc in care agentii sa isi pota salva contactele, cererile si activitatile pe care acestia urmeaza sa le faca, acest loc permintand-ule sa creeze usor relatii intre contacte, cereri, propritati si activitati, astfel optimizand flow-ul de lucru, ne mai fiind necesara parasirea platformei pentru a nota aceste detalii separat.

Solutia: O platfoma moderna, usor de navigat care sa indeplineasca nevoile unei companii in crestere.

Stiam ca nu vom putea realiza ceea ce ne dorim folosind un CMS precum WordPress, asa ca am decis impreuna cu clientul sa realizam o platforma personalizata, de la zero, folosidu-ne in totalitate de limbajul de programare JavaScript.

O data ce am hotarat acest lucru, ne-a fost usor sa dezvoltam un concept atat pentru partea din fata a platformei cat si pentru panoul de administrare, concept care pe toata perioada dezvoltarii proiectului a suferit multiple modificari, pentru a indeplini cerintele clientului.

Draft concept 1 scaled

Partea din fata a siteului.

Am inteles nevoia clientului de a avea un site modern, premium, usor de folosit de catre toti utilizatorii, asa ca ne-am axat pe un design simplu, aerisit, cu accent pe functionalitate, dar si aspect, asigurandu-ne ca niciun detaliu nu ramane neobservat. Comunicarea activa cu clientul ne-a ajutat sa adjustam anumite detalii pana cand atat acesta cat si noi am fost 100% multumiti de rezultatul final.  

Panoul de admistrare si functionalitatile acestuia.

Clientul isi dorea un panou de administrare complex, din care sa poate manageria nu doar proprietatile, dar si articolele de blog, agentii imobiliari, birourile, cat si contactele, cererile si activitatile pe care compania le are. 

Folosidu-ne de limbajul de programare JavaScript impreuna cu framework-uri precum: React.js, Next.js, Express.js si o baza de date puternica, MongoDB, am reusit sa-i cream clientului panoul de administrare dorit.

Concluzie: Un workflow imbunatatit si rezulate vizibile.

Dupa lansarea noii platforme, clientul a vazut o crestere in doua are arii principale de interes, acestea fiind converstiile realizate prin intermediul site-ului si productivitatea agentilor din echipa,  dorind ca pe viitor sa dezolvtam platforma mai mult si sa adaugam imbunatari si fuctionalitati care sa optimizez atat flow-ul de lucru al agentilor cat experienta de utilizare a vizitatorilor de pe site.

Colaborarea noastra cu PRO IMOB Manolache & Parteners a fost una de succes, care a a atras dupa sine mai multe oportunitati atat pentru acestia cat si pentru noi.

Distribuie
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email